Aysuaydin_03 o zaman yüksek değilmiş canım ama her ay değişebiliyor hami bende öyle bende hormonlar sıkıntılı çünkü ama bence demin yumurtlaman uzun sürüyor çünkü sonradan silikken koyulaşmaya başlamış istersen yarın hemen doktora git bence gerekirse çatlatma iğnesi falan yaparlar hemen yapılıyor mu onu bilmiyorum ama doktor kontrolu en güzeli