Bussuusu Kızlar bu testler i dün yaptım 2 gün şeffaf akıntı ve kasık ağrım vardı alttaki daha koyu ama bir gebenin günlüğündeki test bi tık silik ama o yüzden yumurtalama mı değil mi anlamadım diğer teste göre kesin yumurtlama t kopkoyuydu 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
arirangg Bussuusu Bence akşam Bir Gebenin Günlüğü testini tekrarla. Akşam ya da yarın pik olacak diye düşünüyorum ve her ihtimale karşı bugünü değerlendirin diğer test pik
uzlet Bussuusu Canım ben alttaki testten kullanıyorum Hiçbir zaman beni yanıltmadı Bence yumurtlama var değerlendirmeyi ihmal etme
Mercan1994 Bussuusu bir gebenin günlüğününki de yumurtlama canım ikisi baktığın da eşit duruyor 3 gün değerlendirmen gerekiyor ama çatlamayı muhakkak görmelisin
Bussuusu arirangg dün ki test bu bugün silikleştiler dün değerlendirdim dündeğil önceki günde ikiside biraz daha silikti
Bussuusu arirangg canım bu test prki yumurtlamamı sence bi önceki attığımdan önceki gündü bu bunu değerlendirmedim
uzlet Bussuusu değerlendir canım sperm sorunu yoksa üst üste günleri değerlendirmek lazım varsa da gün aşırı hayırlısı inşallah olur 🌸
Bussuusu arirangg tamam canım sevindim çünkü bunu değerlendirmemiştim bugünde silikleşti zaten sence değerlendirmelimiyim
Bussuusu Mihrimahvuslat yani yumurtlama olduğunu bende hissediyorum zaten alttaki test kop koyu çıktı hemen ama diğeri hep böyle bi tık silik oldu
arirangg Bussuusu Tabii canım iki gün daha değerlendir. Eşinde bildiğiniz sperm sorunu varsa sadece yarını değerlendir ama yoksa bugün ve yarın
Mihrimahvuslat Bussuusu burda biri daha hem bu testi hemde innovitayı aynı anda yaptı bunda 1 2 gün pik var gibi dururken innovita da pik olmuştu yumurtlamayı gösteriyordu
uzlet Bussuusu tabi canımm ederim rabbim hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah tez zamanda ❤️