Evet erken yapmışsın bende de öyle olmuşdu reglma 7gün falan kala yaptım neqatif amma belirtiler vardı birde planlıydı inanmadım sonra ertesi gün yine yaptım çok silikdi görünmiyecek kadardı gözüme gözüküyor diye ertesi gün yine yaptım ve çok az görünüyordu böyle regılımdan geçene kadar her gen yatpım şu an 11+4haftamdayım çok Şükür