[silindi] hiç de gereksiz bulmuyorum. Sizin belki adetiniz düzenlidir hemen hemen aynı zamanlarda yumurtlama oluyordur. Ama bazılarımız öyle olmuyor yumurtlama testi yapmadan ne zaman dikkat etmemiz gerektiğini hatta yumurtlama olup olmadığını bile öyle öğreniyoruz. Ben yumurtlama testi yaparak gebe kaldım çok şükür başka türlü olur muydu onu Allah bilir ama en azından ne zaman yumurtladığımı bilmek, mental olarak çok yardımcı oldu