filialunae handenur52 ben yanlış anlamışım o yükselmeyi 4 günde öyle oldu sandım ben 2 günlük artık yazmışsın ☺️ Gözün aydın inşallah sağlıkla büyürler kucağımıza alırız 🥹🙏🏼
Kayalimerve handenur52 ben hic anlamiyorum bundan ya.benim adet gunum bugundu olmadim ama 2sinde twst yapimca silik cikti.kan verdim 136 cikti.ama bekleyelim dediler.napcam ben bilmiyom
Aysel_krdg handenur52 aynı gidiyoruz o zaman canım benimde gecikmenin 5. Günü bugün dün kan verdim 60 dı yarın 6. Gün tekrar vereceğim inşallah güzelce artar sağlıklı bir şekilde kucağımıza da alırız doktora ne zaman gitmeyi düşünüyorsun
Aysel_krdg handenur52 ilk betam 17 ydi sonra 32 sonra 60 doktorum güzel artıyor dedi yarında 2 katı artış olmuşsa 120 civarı olması lazım yarın tekrar vereceğim
Aysel_krdg handenur52 amin amin dualarımızda olalım rabbim sağlıkla kucağımıza aldığımız günleri de göstersin inşallah amin rabbim isteyen herkese versin