Tuba_44 Dudu1988 bende burda bekleyeyim 12+5 de gittim baya baktı arkasını dönüyo dedi sonra erkeğe benziyo dedi ama inş yanılmıştır tabi sağlıklı olsun ama kızım olur inş
3kuzuAnnesiyim Dudu1988 ah bacım ya 19+5 te kız denılmış bebegin erkk olmasını umuyorum☺️biz ınsanoğlu ne tuafız
Virgohome Dudu1988 bendede 6 aya kadar çıkıntı görmüş hanfendi kızım oluyor bide gittim hastane çıkışı aldım detaylılarda girmedim bu arada
Aysemhmt Tuba_44 bana 12 +3 de devlet hastanesinde doktor pipisini gördü hatta bana da gösterdi ama tam kesin değil dedi belki önüne birdey gelmiş olabilir dedi umarım öyledir 2 oğlum var kız Evlat tanda nasiplenmek istiyoruz allahım kısmet eder inşallah
Eceustun Benim de doktorum ilk başta erkek dedi detaylı ultrason gittim doktorumuz kız dedi bizde bayağa şaşırdık
Gizemlibirisi Valla bize iki defa kız dedi.gecen gün detaylı ultrasonda erkek olduğunu öğrendim kesin olarak 🤣
Happymomleyla Asfdg 14 te kız dedi 16 da oğlan dedi detaylı da ne çıkacak çok merak ediyorum 🫣 hayır yA gelmişiz 2023 yılına hala bileyoruz anasını satam teknoloji neden bu kadar ilerlemişken cinsiyet karıştırılıyor🤦🏼♀️
Eceustun Yüzde 70 demişti ben daha sonra detaylı ultrason doktorumuz kız dedi bize bir daha da değişmedi
Eceustun bi_anne 19 haftalıkken demişti ben daha sonra 21 hafta 3 günlükken detaylı ultrason gittim doktorumuz orda dedi hatta ben 3 kere girdim kızım kendini göstermedi hiç çikolata yedim öğlenden sonra gösterdi kendini
Eceustun Dudu1988 Göstermedi doktor tahmini olarak söyledi daha sonra 2 kere gittik gostermedi kapattı kendini daha sonra detaylı ultrason doktorumuz kız dedi bize
Asfdg Dudu1988 yüzde söylemedi ama büyğk ihtimal erkek dedi pipi de gördük 😅 ama ben emindim erkek olmadığına kabullenemedim bi türlü 😅
Gizemlibirisi Seyma_erkan27 özeldi.ama emin soylemedi.onunde eşi var ama kıza benziyor dedi iki defa..sonra başka bir özele gittim bebekte baya büyümüştü detayliya girmiştim.erkek dedi
Virgohome Dudu1988 galiba kordonu pipisi sanmış ama millet hazırlık yapıyor 6 ay oğlum diye sevdim şimdi kızım demeye alışamadım valla