İlk gebeliğim 15. Haftadan beri seyirme dalgalanma şeklinde hissediyorum. 18+5 te ilk tekme geldi ondan sonrası akşamları başlayan tekmeleme seansları🥰 ama pıtpıt gıdıklar gibi oluyor. Şimdi 19+5. Uyku saatlerini ezberledim. Gündüz 11 de uyanıyor birkaç saat tekmeliyor sonrasında gece yatana kadar sessizleşiyor. Sonra gece yatarken de bir iki saat yeniden tekmeler başlıyor. Hergün aynı 😄