Babyykmz çocuğunuz var mı bilmiyorum ama çocuğa göre doğrular o kadar çok değişiyor ki😊 benim annem yukarıdaki yazdıklarınızı uygulayan bir kadındı. Hayal meyal hatırlıyorum, yediğim tek öğün kahvaltıydı akşam yemeyip sabaha kadar beklerdim kahvaltı saatini😬 Annem ne kadar inatsa ben de o kadar inattım. Yememeye o kadar alışmıştı ki vücudum ananemlerde 2 tane ev poğaçası yedim diye sabaha kadar sindiremediğimden ağlamıştım, 8. sınıfa gidiyordum bu olay olduğunda. Düşünün 14 yaşında bir genç kızın midesine 2 tane minicik poğaça fazla gelmişti. Ben zayıflıktan kırılıyordum ama yine de inadımdan yemiyordum, annem gerekli vitamin takviyelerini verdiği için kan değerlerim de normal çıkıyordu. Demem o ki malesef gerçekler her zaman anlatılan gibi olmuyor. Benim kızım henüz 1,5 yaşında normal beslenen bir çocuk ama bir gün yeme konusunda bir direnç geliştirirse asla inatlaşmayacağım onunla çünkü o benden de inatçı. Ve iki inatçı keçinin köprüyü geçemediğine kendi tecrübelerimden şahidim😊