Dün değerlendirmişsiniz zaten, yarını da değerlendirin çatlama olursa şanslı olursun yarın🥰 ben bu şekilde değerlendirdiğimde tuttu. Üç gün üst üste değerlendirdiğim de tutmadı benim bilmiyorum sperm kalitesiyle alakalıdır . Bir dolu bir boş olunca şansın daha da artıyor çünkü