Berel06 MelodyFairy yesss yumurtlama tekrardan silikleşene kadar değerlendir cnm silikleştiği günüde değerlendir o gün de çok önemli
MelodyFairy abilgen ya değil mi 5 dakika tam dolmadan çıktı birde bu koyuluk şuan çok mutluyum 🥰 dün ilişki olmuştu bugün de olmalı mı 🫢
arirangg MelodyFairy Benim arkadaşım yumurtlamadan bir gün önce ilişki yaşadı. Ertesi gün yumurtlama oldu ama dün ilişki olduğu için yumurtlama gününü boş bıraktı. Sonraki iki gün yine ilişki oldu. Hamile kaldı. Fikir olsun
nur6565 MelodyFairy canım üç gün üst üste denemen lazım birde yarın tekrar test yap çatlamış mı çatlamamış mı diye
minikmucizeemaak MelodyFairy Ben böyle net yumurtlama görmedim doktora gidince söylemişti ama ben 1 gün boş 1 gün dolu değerlendirdim sperm sorunu yoktu bizde bildiğimiz, ama istersen 3 gün üst üste değerlendir sperm sorunu yoksa
Balkupu-53 MelodyFairy Evt cnm çatlama gününde değerlendir eğer eşinin sperm sorunu yoksa varsa gün aşırı
Canimucizem MelodyFairy canım ben yumurtlama öncesi yumurtlama günü ve sonra ki gün mutlaka değerlendirme yapardım hatta diğer günlerde muhakak değerlendirin hücre canlı kalıyor inşallah sağlıkla tutunur🤍
MelodyFairy minikmucizeemaak sperm sorunu var mı yok mu bilmiyoruz ki kuzu eşim gitmedi işlerinden dolayı gidemedi yani kendisi subay 🤗 bugünü değerlendircem o halde
minikmucizeemaak MelodyFairy Sen bilirsin kuşum, dediğim gibi ben 21 inde doktor çatlamak üzere demişti ovülasyon bende net sonuç vermedi 21 23 26 değerlendirdim
Kubra00111 minikmucizeemaak merhaba bende enfeksiyon çıktı bide kan vermiştim negatif ovulasyon geçen ay iki gün pozitifi gördüm değerlendirdik adetim bugün yarın ve pazartesi başlamış olması lazım bugün bişey yok da enfeksiyon adeti önler mi veya geç döllenme olur mu :(
MelodyFairy arirangg ya benim gibi yani, ama ben bugünü de değerlendirmek istiyorum korkuyorum çünkü kaçırırm bir şey olur diye 🤷🥹 oruçluyuz zaten anca akşam olur
Mihrimahvuslat arirangg bende yumurtlama gününü kaçırdım bir gün öncesini ve dün çatlama gününü değerlendirdim şansım yüksek olabilir mi yinede 🥹
Betbet98 arirangg bende öyle düşünüyorum kuzum bugün pik oldu dünde koyuydu ama , acaba değerlendirsem mi yoksa yarın değerlendirip bırakıcam artık
nur6565 MelodyFairy benimde 17.gün yumurtlamam oldu üç gün üst üste değerlendirdik o ay gebe kaldım şuan 15 haftalığız 🤗🤗
Mihrimahvuslat MelodyFairy benim durumum gibi oldu seninki de bir gün öncesini değerlendirdiğimiz için boş bıraktık yumurtlama gününü çatlamayı değerlendirdik ama ondan önceki günleri de gün aşırı denemeye çalıştık bakalım ne olacak 🥹