Ben 29. haftamdayım bugün. Etrafımdaki herkes sakın çok şey alma giydiremiceksin hemen büyüyo dediği için sadece 1 adet yeni doğan hstane çıkışı, gerisini az miktarda 0-3 ay kısa kol zıbın ve uzun kol zıbın olarak aldım. Birkaç tane 3-6 aylığım var, sırf GAP’te indirim var diye şimdiden aldım onları. Yoksa daha erken