Benma yeni doğana dair 3 tane 5li hastane çıkışı, 12 zıbın, 10 patikli pijama aldım. 4 tane tulum var. Battaniye, çorap, eldiven falan var. Geri kalan herseyi 6 ay ve üstü aldım. Bende merak ediyorum acaba bu kadar 0-3 3-6 yeterli mi 😂 gözüm doymuyor 😂😂 bir de ayriyeten 10lu hastane çıkışı almalı mıyız tecrübeli anneler? 🥰