designermoms ayyy bende aynı skeilde ayaklarım falan yanıyo çorapsız dursam usuturum öle soliyem ama yanıyorum yani bildiğin ben yaz kış yorgan örten biriyim yorgan son 2 aydır kenarda hep 😂😂😂😂ayy dedim menepoz ne zor şeymiş yazık valla kadınlara bigun başımıza gelcek hepimizin tabi de