designermoms Haftama girmek üzereyim bir kaç gündür azdı ama bugün evdeyim bunalıyorum bütün camları açtım soğuk soda içtim dondurma yedim soğuk meyveler yok bana mısın demiyor😂 içten içten basıyorlar sanki erken mi başladı anlamadım 🥲
Asfdg designermoms ay bana da 28+5 im hele bi iş yapıyim suratımdan alev çıkıyo sanki bi iş yapmasam da gerçi durduğum yerde terliyorum
busragil designermoms ben de 27+5 teyim allahim sanki içimde ejderha var, sonmeyen bir ateş ahahahah. Askili şort dolaniyorum evde, kombi kapali, sürekli dondurma yemek istiyorumm 😭😭😭😭
designermoms Asfdg evett bugün işte temizlik yapiyim dedim şimdi oturdum su gibi oldum içim bir yandan yanıyor havalar ısınınca daha zor olacak gibi🤦🏽♀️
designermoms busragil ben de kısa kollu duruyorum çorapsız su gibi oldum içten de yanmam var dondurma yedim o da kesmedi eşime gelirken buz gibi içecekler al dedim havalar ısınınca daha zor olacak şimdi böyleyse🤦🏽♀️🤦🏽♀️
busragil designermoms valla ben yazdan haz etmedigim icin bilerek boyle denk getirdim hamileligi, çok şukur oldu😁 zaten haziran ortasi en gec doğururuz insallah, o zaman da yaz gelmemis oluyor henuz ama ağustosta falan hamile olsam napardim bilmiyorum 🤢
Tubag1 designermoms ya o bana da oluyor aynı haftadayız içim yanıyor ayaklarım yanıyor sürekli soğuk suyla yıkıyorum ayaklarımı bende dondurma limonta hep soğuk şeyler yiyip içmek istiyorum içim yanıyor sanki neden oluyor ki
designermoms Tubag1 sıcak basıyor normal diye biliyorum ama beklemediğim anda geldi Haziran’da ne yapacağız hiç bilmiyorum 🥲
menesse designermoms benim de 26.haftamda ateş basmalarım oldu terden uykudan uyandığımı biliyorum. Dondurma soğuk su ve don atlet gezdim ve sonuç😁😁Grip oldum😭 şu an 30haftaya girdim hala hastalığı atlatamadım ve ara ara yine ateş basıyor ama hafif. Aman dikkat et canım benim gibi hasta olma
designermoms menesse yaa bugün ben de kesin çok cereyanda kaldım inşallah bir şey olmaz 🥲 ıhlamur iç inşallah şifa olur
designermoms busragil ben de dün aynısını düşündüm şimdi böyle yazın ne yapacağım diye benim planlı olmadı ama iyi zamana denk geldi yine
Melekannee17 designermoms ben 23. Haftadayim al benden de o kadar. Dun aksam disrida yagmur yagiyor ben kombi yanmayan evde iceride ter doktum… Normalde de sıcaktan nefret eden bir insanım bakalım yazın iyice ağırlaşınca ne yapacağız
Liliales designermoms ben de öyleyim şöyle tatlı soğuk bi rüzgar esince ohhhh diyorum. Gece eşimi itiyorum sarılınca 😂😂zaten don atlet yatıyorum yine de terliyorum. gündüz cam açık oturuyorum arada üşütüyorum aslında iyi değil ama dayanamıyorum ne yapayım 🤷🏻♀️
designermoms Liliales dün ben de bütün gün camlar açık gezdim inşallah bir şey olmaz Allah yardımcımız olsun 😅