Yagmurr1 Esracaaa 2 gün sonra tekrarla canım yükselmişse risk ortadan kalkar daha çok yeni olduğu için o sonuç çıkmış pazartesi Salı tekrar yapmanı öneririm
hulya1406 ipekcim benim test verdiğimde ilk bebeğim 5 haftalıktı tabi evde de test yapmıştım.o maalesef düşük oldu.şuan yine gebeyim 1 yaşayanım var 2,5 yaşında.Gebeliğimde de erken testle öğrendim 9 haftalıktı öğrendiğimde.
Freckles Caglali bunu kast ettim ben de aynen, mesela kendin çok rahat görüyorsun resim çekiyorsun çizgi çıkmıyor. Çekip birine atsam derlerdi negatif. Ama ben görüyordum pembe gölge gibi, emindim yani. Doğru da çıktı zaten
Aysenur3535 ipekcim adetten yedi gün önce yaptım benimde bu şekilde çıktı şimdi 5 gün adetime beş gün var oruç tutuyorum diye bugün gidip kan verdim beta 37.5 geldi inşallah Allahım herkese nasip eder Sağlıklı ve hayırlı evlat inşallah ❤️
MelodyFairy minikmucizeemaak canım yarın doktora gideceksin sen dmi haber ver bize sağlıklı olur inşallah 😌🤲💙😌
minikmucizeemaak MelodyFairy Doktora değil kan tekrarlıycam doktora 8 inde gidicem nasipse dua edin inşAllah 2 katına çıkmıştır ❤️
MelodyFairy minikmucizeemaak duam seninle güzelim 😌🫶❤️ sende bana dua et yarın çatlama göreyim bu ay tutsun🥹