Minik1Civciv ipekcim bende böyle öğrenmiştim. Peşine erken gebelik testi aldım. Onda biraz daha belliydi. Gözünüz aydın en kısa sürede kan verin. Sağlıkla gelsin bebişler ❤️🙏🏼🥰
MelodyFairy minikmucizeemaak canım yarın doktora gideceksin sen dmi haber ver bize sağlıklı olur inşallah 😌🤲💙😌
ipekcim 1H1Smomyloading bilgiler ve tecrübeler için çok teşekkür ederim. 🙏 dediğiniz gibi yıpranmak istemiyorum bu süreçte. 3 gün var reglime beklerim ben 2,3 gün gecikemsini. Sağlıklı hayırlı olsunda beklerim. Bu görüntü bile beni mutlu ediyor şuanda . Çok çok teşekkür ederim 🥰
1H1Smomyloading ipekcim rica ederim ne demek 🌸 sağlıklı olsun da hepsi sabredip bekleriz artık yeter ki canları olsun sağlıklı olsunlar
AylnDogn ipekcim hamilesin canım. Bende de aynisi gibi olmuştu emin olmak için kan vermiştim sende kan ver bence
Umutanne27 Kızlar bende pcos olduğunu öğrendim yarın adetimin 3 günü kan vericem değerlere bakacak çok ilerlememiş ama çatlama iğnesi falan dedi çatlama iğnesi nedir yumurta ne kadar sürede büyüyor lütfen yardım edin🥺
Caglali Freckles merhaba benimde testim sizin gibi, hep böyle var yok arasında ikinci cizgim cikiyordu Cuma kan verdim yarın öğreneceğim adetim 5 gün gecikti
Freckles Caglali bunu kast ettim ben de aynen, mesela kendin çok rahat görüyorsun resim çekiyorsun çizgi çıkmıyor. Çekip birine atsam derlerdi negatif. Ama ben görüyordum pembe gölge gibi, emindim yani. Doğru da çıktı zaten
Yagmurr1 ipekcim kanda anında çıkıyor canım özelde verirsen 2 saate çıkıyor sonuç 5 ve üstü hamile zaten şuanda da gidip versen çıkar bende test yaptığım gün hemen kan vermiştim çıkmıştı bir de kaset test te ki silik çizgi belirginleşti mi hamileysen bir kaö dakika içinde çıkan silik çizgi 20-25 dakikaya çok koyu bir çizgi haline geliyor
Esracaaa ipekcim reglime 5 gün kala yaptım bu şekilde silik çıktı hatta daha silik hemen kan verdim 11.67 çıktı doktor şüpheli değer olduğunu söyledi acele etme ve adet gününde kan ver
Yagmurr1 Esracaaa 2 gün sonra tekrarla canım yükselmişse risk ortadan kalkar daha çok yeni olduğu için o sonuç çıkmış pazartesi Salı tekrar yapmanı öneririm
Z-ynp48 ipekcim adetime 5 gün kala benimki de böyleydi çok zor görülüyordu aynı marka gebelik testini kullandım 🌸hayırlı olsun 🌸