Benim de 15.haftada başladı hatta buraya post açmıştım. Doktorum bol sıvı tüket dedi magnezyum başlattı. Pzt kontrolüm vardı geçmedi dedim ama benim doktorum normal olduğunu söylüyor bense hiç normal hissetmiyorum bu kasılmaları. İkizlerimi 33 haftalık doğurdum korkuyorum bu da erken olur diye. Başka bir doktora daha görülmeli miyim sizce?