Benimde 32. Haftamda başlamıştı. Ben de bebek hareketleri sanıyordum ama nst e bağlanınca sancı çıktı. Ondan sonra ilaç başladık nifedipin grubu ilaçlardan nidicard. Çok şükür kasılmaları kontrol altına aldık. 36. haftaya kadar geldik. Sizde doktorunuza danışıp bu ilaçlarla başlayabilirsiniz. İnşallah sağlıkla zamanında bebeklerinizi kucağınıza alırsınız 🙏
Bu arada açıklığına da bakabilirler vajina muayenesinde en doğru sonuç alttan bakmaları, hiç bir zararı yok.