Aleyna1234c 33 de 2200 falan diyorlardı. Ama insülin direncim var benim. Geçen işte hastanede yattığımda perinatolog bakmıştı. Biraz da kızdı hatta. Ben sadece şeker hapı içiyorum. Senin iğne de kullanman lazımdı niye kullanmadın bebeğin 300-400 gram kadar haftasından fazlası var dedi. İçimden oh dedim iyi olmuş, zaten erken doğum riski var bari az büyük olsun 😅