Aleyna1234c 33+6 da bel ağrısıyla gittim acile 4 cm açıklık var dediler, yatış yaptılar. Ama olan ağrım geçti ve nst de g çıkmıyordu sancım. 4 gün yattım bu süre içinde hiç sancım çıkmıyordu ve açıklık aynı kaldı ilerlemedi. İmza ile taburcu oldum, evdeyim. Arada bel sızısı oluyor ama normaldir diyorum sonuçta vücut ağırlaştı falan diye. Çok ayakta kalmamaya çalışıyorum. Gittiği yere kadar bakalım. Yarım saat sonra 35+4 olcam Allah ın izniyle.