29102020--- Aysebkr1258 benim de nasipse ikizlerim olacak bir kızım bir oğlum biz de babası ile çok zor karar verdik isimlerini BUĞLEM ❤️ BUĞRA ❤️
Aysebkr1258 Dml_bgrc duyulabilir kişiden kişiyede değişebiliyor biz duyamamıştık 4 gün sonra bakalım inşallah
Aysegulkinyas elisakaraca001 bende bunu cok yasiyorum doktorumada sordum normal dedi akintim oluyo benim bazen adet gibi hissettigim sey o oluyo 😂😂
Aysegulkinyas Aysebkr1258 benimde oyle oldu canim usten gozukmedi hicbirsey emin misin dedi hatta doktorum tekrar tekrar bakti yoktu ama alttan bakinca gordu cok korkmustum bende ama hala tedirginligimde gecmis degil kontrol gunumu sabirsizlikla bekliyorum
Aysebkr1258 Aysegulkinyas bende öyle çok korkmuştuk o gün doktor var dediğinde göz yaşlarımı tutamamıştım 4 gün sonra kontrolümüz var günler geçmiyor sanki hepimiz sağ Salim alabilelim inşallah kucağımıza 🤗
Vahide Aysebkr1258 çok teşekkür ederim, ben de boş gebelik tedirginliği duyuyorum. Tahlil verdim ama sonuçların iyi dedi inşaallah bi sorun yoktur
Aysebkr1258 Vahide tahlilleriniz iyiyse hiç sıkıntı yapmayın boş gebelik değerleri düşük oluyormuş diye biliyorum yükseliyorsa bi sıkıntı olmaz inşallah
Gncezgii Birtanesi84 benimki 6+1 temmuz kaç tam olarak bilmiyorum 😊 mide bulantısı diş ağrısı kabızlık halsizlik 😊