Binnur-cam Minik1Civciv saat geç oldu oyüzden olabilir yada bu ara sabitlenen post çok bizim postlar aşağıda kalıyor …
Binnur-cam Minik1Civciv iğne bulunması zorda progestan dediğimiz gibi gebelerin hepsi yazdırabilir .. İstanbul avrupa yakasındayım ben şişli ama kendim uğraşamam ancak eşime veririm kargoyu o teslim edebilir..
minikmucizem1_ Minik1Civciv çok üzüldüm ama gerçekten imkanım yok kendi ilaçlarıma yetişemiyorum riskli gebelik geçiriyorum her hafta hastanedeyim yinede imkanı olup postu görenler yardımcı olur umarım
Gultacimm Minik1Civciv en cok fitil+proloton depot ihtiyacim var kargoyu karsilarim vallaha hic sorun degil yani yazdirip alacak olan kisiler olsa sevinidim duaci olurum
mucizem___ Minik1Civciv fitil değil hap var bende 2 kutu düşük olmaması İcin vermişti doktor ve ben cok fazla kullanmadım hap işine yarar mı ki
Gultacimm mucizem___ Allah hepinizden razi olsun igne+fitil+hap hepsini kullaniyorum su anda hepsi gerekliymis kanamam hala surdugu icin
Sec3012 Ben bir iğne bir kutu da progestan verebilirim doktor ilaçları bıraktırdı 33. Haftadayım diye Bugün değil de yarın işe geçerken kargoya verebilirim
Gultacimm mucizem___ ben su anda azerbaycandayim arkadasim 10buraya donuyor istanbul pendikde oturuyor oraya kargoya vere bilirsiniz