hemsireacemianne Melike6060 ben çok aldım ya niye öyle oldu anlamadım . 37. Haftamda (( bana göre cokk aslında normal )) 9 kilo
hemsireacemianne Melike6060 dediğim gibi bana göre ☺️ diyetisyen takipli gebeyim . Almam gerekenden fazla aldım☺️
HaA hemsireacemianne kaç kg ile hamile kaldınız bende tombik hamile kaldım almamaya çalışıyorum ama nasıl oluyor anlamıyorum
Daisy0000 Melike6060 28 hafta 10-11kg :( Sağlıklı besleniyorum, aşırı da yemiyorum ama devamlı alıyorum anlamadım
Pinaar- Melike6060 46yla hamile kaldım şuan 57yim bakalım daha 2 3 hafta var 1 2 kilo daha alırım herhalde 😊
Selcennnn 21 haftalık hamileyim 1 ay öncesine kadar 1 buçuk kilo almıştım ama şuan aldığım kiloyu vermişim nasıl oldu hiç anlamadım beslenmem gayet iyi iştahım yerinde ama kilo almadım bende 🤷🏻♀️
Pnrpnr_ Melike6060 bu tarz paylaşımları doğru bulmuyorum. Kime ne bizim kilomuzdan? Ya da sizin kilonuzdan? önemli olan bebeğin sağlığı. Hepimizin bedeni farklı. Burada ben çok kilo almışım diye psikolojik olarak kendini diğer annelerle kıyaslayıp strese girecek anneler var. Lütfen biraz dikkat.
selinsmother Pnrpnr_ post açılıyor başlık belli girip okumasınlar. Konuşmaktan zevk alanlar konuşuyor illa her postta bir tane herkesin farklıdır kıyaslamayın diyen biri çıkıyor valla 😂
Ayseeeunal Melike6060 36+5 olduk 😇7-8 kilo aldım tok karna tartılıyorum hep unutup 😂8 kilo fazla görünüyor
Pnrpnr_ selinsmother siz belli ki başkalarıyla kiyaslanmaktan hoşlanıyorsunuz o zaman böyle saçma postlar altında kilo yarışı yapmaya devam edin 🤞🙃
selinsmother Pnrpnr_ bebek 10cmken ultrason fotoğrafı atıp cinsiyet tahmini dilenmekten daha iyi bir post olduğunu düşünüyorum iyi günler 😂