1996snl Kaderozturk41 buğlem daha güzel bence kamile beğenmedim tabi içine insanın kolay sinmiyor isim siz beğendiyseniz benm begenmemem önemli dgl
Senayl34 Kaderozturk41 çocuklara büyüklerin adını vermek hiç mantıklı gelmiyor bana ya 1 Ailede 1 tane o isimde olan kişi yeter soyunun devamı gibi nesilden nesile o isim mi gidicek yanına güzel bı isim olursa büyüyünce başka isim yokmuydu demez