Elif2424 Allah korusun inşallah hayırla alalım hepimizde kucağımıza benimde dün lekelenmem oldu doktora gittim kalbi atıyodu miniğimin acildeki kadındoğumcu kese bebeğe göre küçük bu tür durumlar düşüşle sonuçlanıyor dedi halbuki kendi doktorum hiçbişey dememişti böyle bişey sabaha kadar ağlamaktan uyuyamadım inşallah kesenin büyüklüğü yeterlidir bebeğimin gelişimi güzel yanı bebek büyüdükçe kesede büyümez mi valla insanın kafasını karıştırıyorlar 7+4 daha çok yolun başındayım