Sdnrr06 tatlıl bende 33. haftamdayım 2 kere basur atağım oldu sıcak su anlık rahatlatıyor ancak sıcağı gören damarlar iyice gevşeyip sarkıyor şişiyor arkadaşımda bana söylemişti oda basur soğk su tutp büzülmesini sakinleşmisene sağla ben buz koyuyorum dayanabilirsen buz koy poşetle 30sn koy çek tekrar koy bu şekilde dayanabildiğin kadar benim genelde küçülüyor sonra ki aşamada kendim elimle basurumu içeri itmeye çalışıyorum hep ama yapamazsan zorlama kşsen çok geçmiş olsun becerikli biri varsa oda eliyle içeri itebilir benim bazen eşim içeri itiyor ben secde pozisyonuna geçiyorum eldiven takıp kremleyip içeri itiyor itebildiği kadar Allah şifa versin