Sdnrr06
Canm bende çok çektim ama hamileyken değil hamilelik öncesi belirtileri vardı doktora gittim ameliyat oldum sonra hamile kaldım.çocuk gibi ağlamıştım mahvetmişti beni.
Gebelik öncesi belirtim olunca şanslıydım Allah’tan
Ama sana diyebileceğim en iyi şey her lavaboya gittikten Snra sıcak suya otur ama kaynar değil bebek yıkadığını düşün o sıcaklık bide kantaron. İnşallah ağrın hemen geçer 🤲🤲🤲