Kızlar günaydın. Bebeğimin başının kanalda olup normal doğuma uygun olmamam ve nstde sancılarım çıkması sebebiyle yarın sezaryen olacağım. Aslında çok rahattım. Kendime dair hala hiçbir korkum yok ama dün hastanede yatış işlemlerini yaparken gözümün önünde bir bebeği yoğun bakıma koyarlarken gördüm. Annesinin gözlerinde çaresizliği silemiyorum kafamdan. Çok etkilendim. Bebeğimi sağlıklıca kucağıma almam için ayetel kürsi okur musunuz?