Kubra00111 badefne ya benim de 2 3 4 arası regl ama enfeksiyon var o gecikme yapar mı sarı akıntım oluyor yarım sağlık ocağına gidicem
Kubra00111 badefne yakın zamanda yapmadım ama bir hafta önce falan yapmış olabilirim negatifti testlere para vermek istemiyorum dedim gecikme olursa kan vereyim
badefne Kubra00111 çok haklısın canım insan üzülüyor Allah gönlüne göre versin inşallah tez zamanda güzel haberlerini alırız 🙏