badefne tugce2534 seninde yeniymiş canım sağlıkla al kucağına 😍 bende erken diye vermeyeyim dedim ama bende ptesi kan vereyim o zaman
badefne Leyla_01 en son regl 1 mart ama ben 28-33arası hasta oluyorum 🥰 beni aydınlat canım çok heyecanlıyım 😂
tugce2534 Aşkım bir iki haftalık gebelik diye bişey yok aslında muhtemelen sende 4. Haftaya girmissindir regl ne zaman
guzelanne01_ badefne aynen hatta ben öğrendim 399 la bekledim doktodada gitmeyi geç döllenme olduğunu anladım 14 günde öyle gitmedim doktora☺️
guzelanne01_ badefne yok gitmedim ama betayı aynı gün verdim testi yaptığım gün doktora geç gittim sadece morel bozuyorlar çünkü
Kubra00111 badefne ya benim de 2 3 4 arası regl ama enfeksiyon var o gecikme yapar mı sarı akıntım oluyor yarım sağlık ocağına gidicem