Sulte benimde bir oğlum var 4.5 yaşında ilki sezeryandi şimdiki de 38+0 de sezeryan olursa doğum günleri aynı olacak 3 temmuz 💙 oğlumdan kalan her şey duruyor hiç kullanmadığı kıyafetler bile var beşik bebek arabası. Biz sadece ağız mendili falan alicaz sanırım 😂 kısa kollu da giyiyorlar o ay canım ben oğlumda zıbın giydiriyordum ince bir pijema şapka eldiven kullanılmıyor zaten hava çok bunaltıcı oluyor hemen isiliyor gibi oluyorlar bide yaz günü göbek bağı düşünce hemen her gün yıkanıyor gelişimi de o açıdan iyi oluyor. Akşama doğru bı ince penye pijema gene yetiyor birde ince penye yelekler o aylarda daha çok kullanılıyor örgüler değilde ben onları çok kullanmıştım. Çorap giydiriyordum ama hep gaz olmasın ayaktan usuyunce gaz olabiliyor çünkü