Sulte Nasil gidiyo gebelik 25 haftaligim 12 kilo almisim bu hafta gorus var bakalim nendurumdayiz neler aldiniz biz henuz hic bisey alamadik temmuzun ilk haftasi nasipse dogum sezeryan olcam2. Ye korku endise var obur ay alisverise baslicam ogkumdan kalan besik araba var bide uzun kisa kollu kacar zibin yaz bebegi nasil giymeli fikirleselim mi 😎
Edolili Sulte 21+3 3 yaşında bir minnoş kızım var şimdi de oğlum olacak inşallah . Yaza geliyor ama yetişkinlerden 1 kat fazla giydirecegimiz için kısa kollu tercih etmedim. biraz alışveriş yaptım detaylıdan sonra daha da yapacağım 🤗
minigim1669 Sulte bizde 24+5 olduk canım 9 kg aldım acayip dert ediyorum 🥺 benim ilk gebeliğim ve doktor doğum için bir tarih vermedi bende çok merak ediyorum. Temmuz başı kaç haftalıkken sezeryan olmuş olacaksın?
dilay_06 Sulte 25 haftalık oldum ama cidden zaman geçmiyor sürekli uyumak istiyorum sırf zaman geçsin diye ama çocuğum bırakmıyor karnımda çok hareketli
Sulte Edolili ayy benimde 3 yasinda bir oglum var gunler gecmiyo aksama kadar adkasinda heba oluyorum 😀bende diyorum uzun kollu zibin pijama tek kat yeterli ince battaniye 40 i cikana kadar sonra agustosta cok sicak olursa yarim kollu giyer
Sulte Deletedmom_52 yok canim bisey demedi yani bir ay once gittim kontrole bu hafta kizar mi bisey der mi bakalim
Sulte minigim1669 valla 39. Haftada aliriz dedi doktor normalde 16 temmuz 40 bitiyo bir hafta geri desek 8 9 temmuz gibi olurum galiba
Edolili Sulte Maşallah Maşallah 🥰 3 yaş da zor dimii ya benim kızım da beni yoruyor akşama kadar heleki maşallah bir çenesi var asla susmaz 🤣🤣 Nerede yaşıyorsunuz
xilda Ben de 24+6 oldum, ilk bebeğim insallah ama ben galiba biraz fazla yazlık seyler de aldim ya🫣 yanmasın cocukcagız diye, gerekirse uzun seyler alırım diye düsündüm ama ilk bebek azizliğine uğramam insallah 🌞
Akgnedda Bende 25+6 haftalik gebeyim 2 kilo almisim ilk gebeligim kizimada hic uzun kollu zibin almadim yaz olur sicak olur diye hep atlet tarzi zibinlar aldim ama hersey cok pahali daha o kadar eksigi varki allah m bebeklerimiz bereketiyle gelsin insallah yardimcimiz olsun😇
sulebzkrt Sulte 24.haftadayım , hiç birşey almadım daha , 28 gibi falan almayı planlıyorum … bende 10 kg aldım kızlar nasıl veririm diye şimdiden planlar kurmaya paşladım bile 😊bebişler sağlıkla gelsin inşallah 🤲🤰
sulebzkrt Deletedmom_52 ben yaşam sınırını geçmeden almak istemedim , etrafıöda çok düşük ölüm htta 2 tanedoğum ölüm olumca korktum😥 oyüzden geç alma duygusu psikolojik olarak oldu😥
Yldzhra 26+5 bende 7 kg aldım çok şiş hissediyorum baya büyüdü karnım sezeryan olcam bende baya bişey aldım artık almıyorum az bi eksiğim kaldı 2. Çocuğum zaten büyük eşyaları vardı
DuriyeSerap Sulte bende 25 haftalığım ortaya karışık alıyorum valla 🤣 her çeşit zıbın aldım yarım kol uzun kol 6 aylık olanları felan uzun kollu almaya dikkat ettım tabi
Sulte DuriyeSerap ayy cok guzeller bayagi almissiniz giymek nasip olsun pasaya saglikla gelsin insallah
Haleblbn DuriyeSerap grili olan hastane çıkışımız aynı görünce gözlerim doldu Rabbim güzel günlerde kullanmayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
atamomy Biz de 24+6 olduk. Toplam 7 kg almışım ama normal dedi doktorum. Bebeğim ise şuan 650 gram boyu da 31 cm. Aldıklarımıza gelince biz hem ilk çocuk ilk torun hevesi hem de ekonomide ki sürekli artış nedeniyle neredeyse herşeyini tamamladık. Odasını dizdik ufak tefek eksikler kaldı. Ağırlaşmadan hepsini yapmak istedik
DuriyeSerap Sulte teşekkür ederiz 🥹daha aldıklarım da var o yüzden daha almayı düşünmüyorum diger eksikleri tamamlıcam inşallah😻