VikiViki valla ikisininde kendine gore zorluklari vardir normal olmadm hic zorunlu sezeryan oldum ilk smdi gene mecburi sezeryan olucam ama bi sikintim olmadi bel boyun agrisi gibi 5saate ayakladm spinal oldum yani cabuk iglesim die ekstra bisey yapamadm dinlenemedim bile sadece ayaklandigimdan itibaren cok yurudm yurudukce acilirsin iylesirsin dedikleri icin oyle tabi bu herkeste farklilik gosterebiliyo kiminin cok kotu kiminin cok iyi gecebiliyo ayni sekil sezeryani kotuleyip normal dogum icin de ayni bence burda okadar sey okuyoruz tabiki en sagliklisi normal dogum ama ondada cok iyi veya cok zor olumden donupte doguran var benim dusuncem tabi