VikiViki sağlık probleminiz yoksa sezeryan olmayın derim ben. Ama mecburi sezeryansa da şöyle söyliyim benim sezeryanım kötü geçmişti. 1 ay belim agrımıştı destekle emzirebiliyordum. Şuan 2. Gebeliğim normal yapıcam nasipse. Kimisinin de çok iyi geçiyor yani benim böyle oldu diye sizinde öyle olacak diye bişi yok. Tabi yine en güzel normal doğum