Sulte sordum tekrar aradım😬 Garanti belgesini ve faturayı saklayın sorun yok dedi. Kız bej bilerek çağırmadım onları kaç gün gelmezler diye istemedim jdjdj kurulum da bir şey yok zaten ya çok basit ben böyle şeylerde çok sabırsızım ya. Hemen olsun istiyorum :(( dağıtıma çıktı dedi ya saatlerce kargo şirketine ulaşmaya çalıştım kskdk getirin hemen diye 🤣 çocuk gibi oluyorum bu konularda ya hiç sabrım yok