Denizkaramuk gamzeliyarim28 eğer öyle istiyorsanız kimseyi dinlemeyin öyle yapın cünkü doğumu yapıcak olan sizsiniz ve istediğiniz şekilde doğum yaptıgınız için bence daha rahat olursunuz
Soydogan gamzeliyarim28 ya yapmayın Allah askına kendınıze maceremı arıyorsunuz.hastane ortamında bebege bırcok tetkık yapılıyor anı bi durum gelişse ne yapıcaksınız ayrıca evde suda dogum yasalda degıl.sıze bısey olsa sorumlulugunu kımse ustlenmıyor.can sıkıntısı sızınkı
Ysmnrn gamzeliyarim28 ev ortami beni gerer. Hastane daha guvende oldugum hissini veriyor. Ben neyse bebis icin ekstra bisi gerekirse ve zaman kaybedersem diye …
Nisa52 gamzeliyarim28 ebenin adı tülay mi bende bı ebeyle tanıştım bu tarz doğumlar yapılıyormuş merek ettim
Pank gamzeliyarim28 evde dogum yapan birinin bebegine zamaninda mudahale yapilmadigi icin bebek oldu haberlere falanda cikti hic gormediniz mi ? Devlet hastanesine bile guvenmeyip en iyi doktorlari hastaneleri arastiriyoruz yogun bakimi varmi diye soruyoruz heryere vallahi nasil bi cesaret bu aklim almiyor
Nnanaa Merak ettim bebeği evde doğurdunuz sonra bebeği hastaneye götürecekler,kontrollerini,aşılarını yapacaklar. Geri dönecek eve daha zor değil mi ya?
Seval2468 gamzeliyarim28 ilk oğlumu normal doğum yaptım . Dogum güzel ilerlerken benim.plesantam ile ilgili problem çıktı rahimime yapışmış ve çok kan kaybettim acil operasyona alındım dakikalar bile çok önemliydi herkes dogumhaneye koştu birden . Bu olay 1000 de 1 Olabiliyormuş ve önceden belli olan bir şeyde değilmiş
Nnanaa Seval2468 yanii benimde kalp atışları düştü kızımın 10 dk içinde ameliyathanedeydim. Çok büyük risk böyle bir karar
Suheyla2 gamzeliyarim28 doğum başarılı bir şekilde gerçekleşti ve doğunca bebek nefes alamadı yada doğum suyu yuttu bu gibü durumlarda evde cihaz olmadığı için müdahale gecikir Allah korusun bebeği kaybetmeye kada gider birde ilk doğum çok iyi düşünmelisin canım
Aselhumaninannesi gamzeliyarim28 ayy cavide ebe ya candır kendi dogumunuda evde suda yapmıştı üstelik bir gebesini doğurmuştu dönüşte kendi doğumunu evde yaptı eşi çok güzel destekcisi oldu bende kendisini çok istiyorum kendisi 5 yıl öncede kız kardeşimin doğumuna girmişti hiç unutmuyorum cuma sabah 7 de yatış yapıldı saat 9/ 10 doğru cavide ebe geldi 2 cmlik açılmayı öğlen 12 ye kadar 10 cm oldu hasta odasında bebeği ilerletti tam ben doğum haneden çıktım birşey alıp geri doncektim arkamı bir döndüm hebek saniyeler içinde doğmuştu çok güzel motive ediyor kendisi 😍😍
Bebiskosuu gamzeliyarim28 kadınlar kulübü isimli platformu takip ediyorsanız orada ebe Cavide’yle inanılmaz kötü bi deneyim yaşamış bi anne vardı o postu bulup okumanızı öneririm.. ebe cavide ile evde doğum kabusu ismi postun. Kesin doğrudur diyemem ama bi insan böyle bi konuda neden böyle uzun ve ayrıntılı bi yalan söylesin ki. Rica ederim ebenize bu bilgiyi söylemeyin benimle de uğraşmasın öyle çamur bi tipmiş çünkü.
Zeynepsen gamzeliyarim28 bence saçmalık bı terslik olursa ne olucak hastaneler neden var gereksiz böyle durumlar ben asla rahat edemezdim daha rahat demissinde kaç kayıp izliyoruz böyle yada daha ekonomik diyosun devlette yap ekonomi istiyorsan bedava
zeynepnilda12 Allahkahretmesin1 yabancılarda görünce güzel bir şey sanıyorlar 😅 halbuki çok yanlış bir şey yaptıklarının bilincinde değiller
Allahkahretmesin1 zeynepnilda12 çokgereksiz ve saçma buluyorum ben şahsen ki bebekte bir sıkıntı olsa yoğun bakımı yetersiz hastaneler bile hemen başka hastaneye sevk ediyorlar bir de yolu hesaplıyorlar falan yazmış ama hadi yolda kaza oldu veya başka bir sebeple Yol kapandı vs vs bir sürü şey olabilir insanlar hastanede doğururken bile 50 kere düşünüyor ya bebeğime bir şey olursa diye bu cesaret nerden geliyor bilmiyorum
gamzeliyarim28 Aselhumaninannesi ya işte millet o kadar uzak ki bu duruma. O da detaylara hakim olmamaktan kaynaklanıyor tabi.. cavide gerçekten birçok eve ve doktordan daha çok güven veriyor..
gamzeliyarim28 Aselhumaninannesi Bebiskosuu __mom1 Yeni okudum kadınlar kulübündeki yazıyı ve şok içerisindeyim. Bir arkadaşım Onunla birlikte Evde suda doğum yaptı ve Yine olsa yine yaparım diyordu. Diğer bir arkadaşımla hastane ortamında olsa da Cavide Ebenin desteğiyle suda doğum yaptı ve sonra doğum koçluğu yapmaya başladı onunla birlikte ve çok memnundu. Instagram’da vesaire o kadar olumlu post görüyordum ki kadınlar kulübündeki yazıyı görünce gerçekten Şok Oldum. Çok üzücü bir durum yaşamış arkadaş ama hala inanması güç geliyor yazdıklarına. Gerçekten çok üzüldüm ve bu evde suda doğum meselesine mesafem arttı…
Aselhumaninannesi gamzeliyarim28 herkesin düşüncesi farklı buna birşey yapamayız ama ben gerçekten kendisini çok iyi biliyorum ve çokta istiyorum dogumumda onun olmasını eşimle sürekli kavga ediyoruz bu sebeble
gamzeliyarim28 Aselhumaninannesi aynen oyle herkeisn kendi tercihi.. saygı duymak lazım.. Ama yine de eşinizle aranızın bozulmasına sebep olmasın bu durum. O da sizin ve bebeginiz için endiseleniyordur Muhakakk:)
Aselhumaninannesi gamzeliyarim28 yok ya ondan değil ben kocaelindeyim cavide İstanbulda burayada gelebiliyor ama benim eşim buranın ebelerinin suyumu çıktı diyor 😂 yeni icatlar çıkarma dedi bende şimdi doğum ayindayim Nisan ayında bebiş gelecek inşallah kasıtlı olarak haftaya anneme gitmeyi planliyorum belki yol tetikledde doğumu diye 😂😂 bir taşla iki kuş hem eski çalıştığım yerde girerim doğuma hemde cavidecim gelir
nidosh gamzeliyarim28 annem 3 çocuğunu bir sıkıntı yaşamadan evde doğurmuş ama bu sizin doğumunuzda sıkıntı yaşamayacağınız anlamına gelmiyor. Bir vaka var doğum koçu eşliğinde evde doğum yaptıran bir kişinin bebeği boynuna kordon dolanıyor doğunca hemen acile yetiştirmeye çalışıyorlar ancak çocukta uzun süre oksijensizlikten kalıcı hasar oluşuyor. Her ne kadar doğal bir süreç de olsa izlem gerekertiriyor. Riske atılmamalı