İlk kızım 8 yaşında deepend almıştım ama doğumum devlet Hastanesi’nde olmuştu artı olarak normal hasta bezi de aldirtmislardi doğumhane de altıma serdiler..son 25 günümüz kaldı ikinci kızımıza kavuşmaya inşallah sağ salim kavuşuruz.çantalarimiz hazir.size tavsiyem biran önce kıyafetlerinizi yıkayıp ütülerseniz kendi içinizde rahat olur.ama ben 2. Doğumum olduğu için korkuyorum başıma gelecekleri biliyorum nasıl olucak bilmiyorum …