29+5 olduk bugün. Doktorla konuştuk. Tehlikeli bı durum olmadığı sürece acele etmememi söyledi. Hatta ilk nst için bile 35. Hafta dedi. Eksikleri tamamlıyorum yavaş yavas. Ama yıkamaya daha başlamadım. Odayı bir türlü kurduramadik. Koli koli mobilya bekliyor odanın ortasında 🤷🏻 kurulsa baslicam da.