Ysmnpmk yaşınızı beklemenize artık gerek yok genetik sorun çıktığı için şartsız heyet raporu hakkı kazanıyorsunuz.
Şimdi öncelikle üroloji ibrahim hocamı yolladı sizi genetiğe önce ona gidin genetik sonucunu görsün o size evrak vericek onunla infertiliteye gideceksiniz oradanda heyet için gerekli yerlere gitmeye başlayacaksınız bu süreç çok uzun sürüyor 🥲 birazda aksilik olursa “ ki genelde oluyor “ 9 ay bile sürebilir yani.
Orada size pgtli tüp bebekle ilgili bilgi verecek kimse yok :) anca pgtli yapmanız gerekiyor derler:)
Sorunuz bilgi almak istediğiniz bişey olursa seve seve yardımcı olurum
Aynı hastanede aynı yollardan geçtim 🥲