1fatma_nurr Ysmnpmk büyük ihtimalle bende kan pıhtılaşmasindan şüpheleniyoruz canm ya bakalım Rabbim hayırlısını versin
1fatma_nurr Ysmnpmk canımmm inşallah hayırlı haberler alırsın Rabbim hic birimizin kucağını boş bırakmasın morelin hep yüksek tut yeterki umudunu yitirme dua edelim inşallah biribmze
Ysmnpmk 1fatma_nurr her namazda duada bizler için çok dua ediyorum❤️🤲🏻 Rabbim bizlerede o mutluluğu yaşatsın inşallah💙
Turuncubebik Ysmnpmk devlet genetikli tüp bebeği karşılamıyor canım, eşimdeki kromozom bozukluğu nedir ?
Ysmnpmk Turuncubebik kromozomunda 1 ila 9 arasında alısveriş var bana eksik yada fazla geliyormus ondan ve gebelik düşüge sebep oluyor tutunamıyomus yada hastalıklı gebelik oldugu için hiç olusmuyor o yüzden genetikli olucak dedi doktor diğer türlü kaç kere transfer yapılırsa yapılsın tutunmazmıs
Turuncubebik 1fatma_nurr aslında bayanların ki daha önce çıkıyor benim eşimşn sonucu 1 ayı geçmişti 50 gün sonra faln çıkmıştı çam sakurada
Turuncubebik Ysmnpmk tutunabilir dünyaya gelebilir. Örneğin eşiniz bu şekilde dünyaya gelmiş. Ama sağlıklı çocuk olmaya bilir Sağlıklı çocuğu bulmak için pgt yöntemiyle tüp bebek yapmanız gerekir Benimde eşimde kromozom bozukluğu var Pgt li tüp bebek ile gebeyim
Ysmnpmk Turuncubebik doktor düşüğü bu yüzden yaptıgımı söyledi bende anlamıyorum valla😕sağlıksız oluyomus
Turuncubebik Ysmnpmk evet düşük bu yüzden oldu zaten demek istediğim hiç bebek doğmaz değil doğar mesela kromozom bozukluğu eşiniz doğduğu gibi.. Umarım anlatabildim Kötü tecrübeler acılar yaşamamak ve sağlıklı bebeği bulmak adına da pgt ile tüp bebek yapmanız gerekir
Ysmnpmk Turuncubebik hmm anladım🥺 Bakalım artık tedaviye başlıcaz az kaldı rabbim hakkımızda hayırlısını neyse versin 🤲🏻
Turuncubebik Ysmnpmk Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah mutlu haberler alın🫶🏻nerede başlamaya karar verdiniz mi Önceliğiniz laboratuvarı iyi olan bir merkez olması olsun Tüp bebek uzun ve zor bir yol doğru bir yer ile yıpranmadan süreci yaşamanızı dilerim
Turuncubebik 1fatma_nurr allah allah tam tersi oldu bizde benim eşimin sonuçlarını 1 ayı geçmişti belki 50 güne faln çıkmıştı
Ysmnpmk Turuncubebik yok daha kendi tedavi oldugum hastaneye gidicem 2 güne adet olucam o zaman gidicem oruclu değilken yol biraz uzak cunku gidip konusucam ona göre dosyamı alıcam özellerle fiyat konusmaya baslıcam inşallah bide doktorları arastırıcam😊 hayırlı haberler almayı hepimize nasip eder inşallah rabbim💙🤲🏻
1fatma_nurr Turuncubebik acaba bi sıkıntı olduğu icinmi benimki gex çıkıyor ben kan pıhtılaşma da verdim ama kromozom ve trombofoli testi verdim
Turuncubebik 1fatma_nurr hayır canım alakası yok zaten her genetik test de bakılıyor onlara Erkeklerde daha ayrıntılı şeylere bakıldığı için onlarınkinin uzun sürme sebebide oydu
Busratuncay2911 Kızlar bende bir düşük iki kimyasal geçirdim bir buçuk senede biz yaptırdık şükür hiç bir sorun çıkmadı şuan hamileyim hiç bir tedavi olmadan vitamin hapları kullandım magnezyum demir coraspirin kullandım şükür 17 haftalık olduk
Turuncubebik Ysmnpmk çam sakurada heyet raporununz hazır mı Hazır değilse heyet raporunu alın ondan sonra özel merkez bakarsınız Raporlu olunca ilaçlarınızda indirim olucak
Ysmnpmk Turuncubebik yok hazır değil zaten bu genetiktende haberleri yok önce onun için görüşmeye gidicem zaten rapor cıkarmak için mayısın 23ünü beklicem tam 23 o zaman oluyorum😊ordada pgtli tüp bebek olmadıgı için nasıl bir yol izlemeliyim danısıcam
Turuncubebik Ysmnpmk yaşınızı beklemenize artık gerek yok genetik sorun çıktığı için şartsız heyet raporu hakkı kazanıyorsunuz. Şimdi öncelikle üroloji ibrahim hocamı yolladı sizi genetiğe önce ona gidin genetik sonucunu görsün o size evrak vericek onunla infertiliteye gideceksiniz oradanda heyet için gerekli yerlere gitmeye başlayacaksınız bu süreç çok uzun sürüyor 🥲 birazda aksilik olursa “ ki genelde oluyor “ 9 ay bile sürebilir yani. Orada size pgtli tüp bebekle ilgili bilgi verecek kimse yok :) anca pgtli yapmanız gerekiyor derler:) Sorunuz bilgi almak istediğiniz bişey olursa seve seve yardımcı olurum Aynı hastanede aynı yollardan geçtim 🥲