gunesdumanli Minnosunannesi_2 sonucunuz ne oldu acaba benimde 15. Günüm ve benzer şeyler yaşıyorum idrar testi yaptım (sabah yapamadım sonra yaptım ) aşırı silik çizgi çıktı
Minnosunannesi_2 gunesdumanli o ay olmadı bu ay kendiliğinden geldi mucizem sizinde sonuçlarınız olumlu olur insaAllah hangi testi yaptınız kaset test mi erken gebelik testi mi
Minnosunannesi_2 gunesdumanli yeniyse belki ondan kasette çok az silik çıkmıştır bı kaç gün sonra tekrarla istersen insaAllah hayırla sonuçlanır
gunesdumanli Minnosunannesi_2 belki de doktorum test yapma dedi adet gününün geçmesini bekleyeceğim bakalım