Minnosunannesi_2 Kızlar selamlar bugün 15. Ci günüm bitti ben normalde adet zamanları göğüs hassasiyetim olmazdı ama iki gündür sağ göğsümde ara ara sancı gibi ağrılar var gebelik olabilir mi yoksa psikolojikmen mi
myangelson Minnosunannesi_2 test neden yapmadın 14. Günü test yapılır normalde ya da yaptın negatif mi çıktı
rose_gold_26 Minnosunannesi_2 Bende 14. Gün öğrenmiştim oğluşumu 🥰 Öncesinde göğüs uçlarımda çok hassasiyet vardı , inşallah siz de güzel haberler alırsınız 🤲🏻💐
Seydanur11 Minnosunannesi_2 canım merhabalar mart 14 çatlatma iğnesi oldum 23 ünde doktorum yumurtalıkların çatlayıp çatlamadığını öğrenmek için progesteron testi istedi çatlamış dedi 10 gün sonra gebelik testi istedi. Benimde kasık ağrım göğüs ağrım vardı dayanamayıp geçen çarşamba yani 15. Günde test yaptım negatif çıktı 16. Günde de adet gördüm
myangelson Minnosunannesi_2 14. Günde çıkıyor benim doktorum 14. Gün yap eğer gebelik varsa testte pozitif görürsün yoksa adet gelir zaten en geç 15. Günü bulur adetin gelmesi çünkü yumurta catladiktan sonra 14. Gün adet oluruz tıbben. Geciktigi zaman ya hamileleik oluyor ya da kist vs oluşabiliyor. Sen şuan test yapsan çıkar benim 14. Gün çıkmıştı ve burada çoğu kişi hep 14. Gün yapıp öğrenmişti
Minnosunannesi_2 Bsra_1998 klomen kullandım bir kutu bitirdim gittim gelismemisti bir kufu daah verdi dört gün sonra gittim sag tarafta bir yumurtam gelişmişti 17.6 mm ama işte sadece bir yumurtam geliştiği için umudum yoktu pek göğüsum agriyinca olabilir mi acaba dedim
Bsra_1998 Minnosunannesi_2 bende femara kullandım bu ay bugün gittim banada gelişmemiş hemen 5gun daha devam et haftaya gel dedi
Minnosunannesi_2 Seydanur11 anladım ya benim normalde hiç adet zamanları göğüs hassasiyetim olmazdı ondan belirti mi diye düşündüm hakkımızda hayırlısı