1melekannesiii Kızlar selamm😺 öncelikle hayırlı iftarlar💕 6aylık gebeyim, rahimde vajinama doğru bazen kalp atışı gibi bebeğin karnımdaki hareketlerini orada hissediyorum normal mi sizce? Aranızda benim gibi hisseden var mı🙂
gizem_zybk 1melekannesiii 1melekannesiii aynisi bende de oluyor canım vuruyormuş gibi sanki ordan bisey çıkacak gibi doktoruma göründüm ben bi sorun göremedi ama sende bi doktoruna başvur genede en azından yaz için rahat eder
Neslibt72 1melekannesiii ayy bi yorum yazdım ama sildim 6 aylıkmışsınız 6nhaftalık sandım 😂bir şey yoktur inşallah yaa illaki yaşayanlar vardır endişe etmeyin inşallah
gizem_zybk 1melekannesiii gozuk cnm bende risk var kanamam oluyor arada yarın 23 haftalik olacağız inşallah sağ salim kucağımıza aliriz benimkide çok hareketli maşallah maşallah bazen öyle bi vuruyor ki korkuyorum vurmasına dua edin banada rabbim hepimizi korusun 😓🥹🫶
1melekannesiii gizem_zybk Aminn canım, ins sağlıcakla kucağınıza alırsınız sizde Allah bağışlasın yavrularımızı😊
pelin1302 gizem_zybk gizem_zybk bende 22 haftadayım kanamam oldu çok sık mı oluyor kanamalarınız doktor herhangi bir sebep söyledi mi?
1melekannesiii Perperik Ama devamlı atmıyor mu hıçkırıkta bir dk falan sürüyor diye biliyorum, birde rahimde karında değil bilemedim🙂
Mutlulukkk 1melekannesiii tam olarak hissettiginiz yer neresi? Bende bazen asagida hssediyorum. Afedersiniz tam boyle bikini bolgesinde tüylerin oldugu(ic camasirin sınırı yani) bolgede hissediyorum. Sizin de oyle mi yoksa baska yer mi
1melekannesiii Mutlulukkk Bende alt kısımda hissediyorum canım ama bikini bölgesinde değil rahimde vajinama vuruyor bazen😕
Mutlulukkk 1melekannesiii hmmm belki ayni yerdir ama ben tarif edememisimdir 🤣🤣 ya peki his nasil? Ben sanki fokurdama gibi hssediyorum boyle degsik yaa 😂😂
1melekannesiii Mutlulukkk Fokurdama ne kız hiç kimsede duymadım vallahi😀🙈 karında hareket ediyor ya atıyor böyle ondan oluyor🙂
Mutlulukkk 1melekannesiii hahaha tabirlerim biraz degisikse demekki 🤣🤣🤣 amaaannn saglikli olsuaanlar daa. İster fokurdasin ister hoplasin,😂
Mutlulukkk 1melekannesiii hahaha tabirlerim biraz degisikse demekki 🤣🤣🤣 amaaannn saglikli olsuaanlar daa. İster fokurdasin ister hoplasin,😂
AlyaLinaaa Bende de aynısı oluyorr 27+2 deyiz doktoruma sordum bir sıkıntı yok, dik oturur pozisyonda ayakları orada dedi 🥹☺️