Denizegeabioluyor Fdm_ky ilk sezeryan dogumum degil ikinci olacak neler yasayacagimi biliyorum tecrubeliyim o yuzden korkmuyorum😊
Zeynep_alya 2bebegim canım 10.17 de doğdu bebek daha yatıyorum kaldirmadilar bu Cook zor geçti tansiyonum yükseldi hem belden uyusturdular hem uyuttular
2bebegim Zeynep_alya hay Allah .. neyse sagsalim dogdu ya sukur, Allah anali babali buyutsun canim. Zoru atlattin bundan sonrasi hergun daha iyi olacaksin insallah
PrensesAnnesi- Hanımlar bende 2. Sezaryen olacağım daha yeni hamileyim 7 haftalık ssvd düşünen var mı aranızda ?