DilarAsel ada1180 normal istiyorum bir sıkıntı çıkmaz ise şimdilik normal gözüküyor canım açılma falan deyince de bir korku kapladı içimi
Sakaryali54 DilarAsel hayirlisi olsn cnm dkkat et vala bnde bgn kndi evime gectm braz is yaptm ama koptu belim Vala o eski halim nerdeyms ya
Sakaryali54 DilarAsel bizm ufaklik da iyi durumda 1 cm aciklk vrmis 37.haftaya kdr beklicez o zmn da sorun olmazsa 38i bekler oyle Sezeryan yaparz dedi.kanimi Emmis bitirmis oglum vucudumu somurmus yani
Sakaryali54 DilarAsel dkkat et cnm yata yata bak 36yi gordm hayirlisyla 37 38ide gorursem ins sornsuz bticek sana da ins 38i gormek nasip olir vaktnde gelsnler
DilarAsel Sakaryali54 inşallah canım hayırlısı ile hayırlı zaman da gelsinler inşallah bekliyoruz bakalım 😍😍
Ruyaaa Neler yapiyosunuz bayanlar bende bel agrisi ve bol yatisli gunlerle 35+3 um haftaya kontrole gidicem bebegimin suyu hala sinirda azalma ya da artma olmamis haftaya kadar 36yi deviriyo olucaz artk korkmuyorum dogarsa bari merakimi gideririm diyorum :)