DilarAsel maşallah cnm bnmkide 2900 dü en son 2 buçuk üstü skıntı olmuyormuş Allahın izniyle normal mi olucak senin bizim bebiş ters sezaryen olucaz yemek yerken bile huzursuzum ya acil birşey olursa diye bekletiyolar ya tok olunca sağlıkla kucağımıza alsakta rahatlasak😓