yagmur089 17 Mayıs da benim çantanızı yaptık şükür
3 tane hastane çıkışı - çorap - kundak -nohut battaniye - emzik - biebron - Aptamil mama - 10 adet bez -1 paket ıslak mendil - ağız mendili koydum bebek icin
Kendim için 2 pijama takımı - kotex ped - 2 tülbent- 2 Atlet -3 kilot -2 çorap - hırka - terlik koydum keyfi olrk plastik ketil nescafe bardak falan koydum 😁😁