Bende bugün 32.haftama girdim, dün doktor kontrolüm vardı sezaryen istiyorum çünkü bebek iri doktorumuzda riskleri anlatınca benimde gözüm korktu🫠 doğum için net bir tarih vermedi ama mayısın 3.haftası dedi 39.hafta oluyor o kadar nasıl beklicem bilemiyorum 🤭 3-4 gündür bel kalça ağrılarım var doktorum normal dedi ama geçmiyor ya