pnrmrt doğrudur, baskı şeklinde anlatıyorlar ama neden dediğimizde sağlık bakanlığı bla bla bla diyip duruyorlar. Yani bu kadar gerekli bir aşıyı anlatmak bu kadar zor olmamalı, evet yaptırmalısin çünkü diyip ardını doldurmalilar kimse kimseden daha akıllı değil biz de kimsenin aklıyla hareket etmek zorunda değiliz. Bir akıl fikir süzgecinden geçirebilecek kapasiteye sahibiz sanıyorum. Keşke daha doyurucu yanıtlar verebilseler. Gebelikten önce yaptırıp kurtulmak varken neden gebelikte bu baskı oluyor aklım almıyor. Üstelik ülkemizde yenidogan tetanozu kaç kere görülmüş ki.