Eceeee canım aynı şekilde keşke ben de bu araştırmayı daha önceden yapsaydım ve bu kafa karışıklığını yaşamadan bütün koruyuculugu üzerime almış olsaydım diyorum. Evlendirme dairelerinde bir sürü test yaptık bilgilendirmeler aldık keşke bunlardan da bahsetselerdi sonuçta evlenen insanlar potansiyel anne baba adayı. Ama nedense sadece gebelikte akla geliyor, üstelik eşim benden daha riskli çalışıyor ben masa başı mühendisi isem o sahaya iniyor onun da yaptırması lazım, biraz daha bilinçli olmak isterdim ama şimdi değil gebelikten önce. Artık ikinci çocuk için bunu kesinlikle yapacağım ama.